zondag 20 juli 2014

BLOGHOP NEDERLANDSE DEMONSTRATRICES

Hallo en Welkom bij mijn blog tijdens de bloghop van 
de Nederlandse Demonstratrices die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin’ Up! 
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-2015.

Maar liefst 3 dagen lang (vrijdag begonnen op de blog van Mariska en zaterdag heeft Carmen de aftrap gegeven en zondag  is Diana begonnen.)

Dit is een gezamelijk initiatief van flink wat Nederlandse
Stampin-Up demo's waar we veel mooie
voorbeelden voorbij zien gekomen.
 Als je vanaf  Hille haar blog komt dan vlog je het goede pad.


Mijn bijdrage aan deze blog is een kerstkaart. Deze kaart is 
de eerste kerstkaart die ik met de nieuwe blendabilities heb gemaakt.


Dit is mijn kaart voor deze bloghop.
Ik heb de Hostess set Bloom with Hope gebruikt die je alleen volgens
 de speciale hosteess voorwaarden te verkrijgen is 
maar ik vond hem zo mooi daarom wil ik deze kaart laten zien. 
Verder heb ik Gorgeous Grunge en Christmas Messages gebruikt 
deze laatste is alleen nog tot eind augustus te bestellen is.
Deze heb ik gestempeld op het Whisper white papier met Memento inkt.
De gebruikte Blendabilities kleuren zijn Cherry Cobbler en Old Olive, de inkt en het cardstock kleuren zijn Real Red en Mossy Meadow.
Je zou deze kleuren combinatie niet verwachten maar ze passen heel mooi bij 
de gebruikte Blendabilities.



Veel plezieren ga naar gauw kijken bij Lisebeth die heeft ook
een mooi voorbeeld.



Dames mijn pijlen werken niet maar als je op de naam Lisebeth
druk kom je op haar blog.


18 opmerkingen:

  1. schitterende kerstkaart, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een enige set! Bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi met de kleur van de bloem, zo warm.
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan, en zoals gezegd een mooie warme kleur. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, en leuk om al een kerstkaart te zien, met een stempel die je daar toch niet zo snel voor zou gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch met dit warme weer aan de kerstkaart, leuk gedaan zo met die bloem dat kan echt prima voor kerst Ina. Weer een idee opgedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die set toch leuk en je hebt er iets moois mee gemaakt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is toch zoooo mooi!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super ingekleurd en zo een leuke kaart geworden>
    Gezellige zondag ....Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Ina en idd wat een goed idee een kerstuitvoering te laten zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina